MONTSE MILÀ, membre de l'Assemblea Solidària Contra els Desallotjaments "La gent que fa 10 anys alguns menys, d'altres més de tres- completament en la irregularitat, ja no poden més. L'altre dia comentàvem en una trobada que vam fer que la gent no s'atreveix a passejar per la Rambla perquè només pel fet de ser amb trets llatins o bé negres sobretot, se'ls pot detenir, no pas perquè hagin robat res, simplement perquè no són d'aquí."

Imatge de l'autor/a

Entre els manifestants hi havia gran part dels immigrants que van ser desallotjats de la nau del carrer de Puigcerdà, al barri del Poblenou, el passat 24 de juliol. Tot i que l’Ajuntament va dir que buscaria una solució per a molts d’ells, de moment l’ajuda no arriba. L’Assemblea Solidària contra els Desallotjaments, que els ha fet costat, denuncia el silenci del consistori i demana una legislació d’estrangeria menys restrictiva.