Les famílies compren menys petards i se’ls reserven per a la nit de Sant Joan.
@btvnoticies i tant, ho parlava fa uns dies amb 1amic. La crisis es nota…
— Débora Ruiz (@Debi_RG) June 23, 2013
Els venedors de petards ja preveien que la campanya seria fluixa i, per això, han intentat animar les vendes oferint als clients comprar sis productes pel preu de tres, en comptes de l’habitual descompte de 4 x 3. La despesa mitjana dels compradors és d’entre 30 i 40 euros.
@btvnoticies Doncs deu ser depen del barri. Jo ja n’estic farta de sentir petardos a partir de las 23h.Portem així 2 setmanes. — AnnaMGuasch (@AnnaMGuasch) June 23, 2013
Aquesta és la primera revetlla en què s’aplica la nova normativa de la Unió Europea, que va entrar en vigor al setembre del 2012, i que ha estat molt ben acollit pel sector. Els punts principals que modifica la normativa són l’etiquetatge dels productes, que ara han d’incloure el segell de la Comunitat Europea, així com la instal·lació del sistema de contraincendis i detecció de fum als locals.
@btvnoticies aqui igual, tot el dia no paran, poder de bon mati una mica menys pero despres tota la estona la colla al parc amb els petards
— jordi delgado (@jordi_delgado) June 23, 2013