Aquesta és la manera que té l’ONCE de festejar el dia de Santa Llúcia, patrona de les persones cegues, que aquest any es va celebrar divendres passat. El dinar de Santa Llúcia suposa el tancament d’una setmana plena d’activitats relacionades amb l’entitat. Entre totes les persones que han participat al dinat també s’hi ha pogut veure la consellera de Benestar i Família, Neus Munté, i la tinenta d’alcalde de l’Ajuntament, Maite Fandos.
Ho vols veure abans que ningú?
societat
L’ONCE aplega 3.000 persones al seu tradicional dinar de Santa Llúcia
El més vist
També et pot
interessar
També et pot
interessar
El més vist