“Barcelona és molt més” dóna nom a la campanya de publicitat que ha engegat la Diputació de Barcelona per descentralitzar el turisme de la capital. En el vídeo publicatari s’hi presenten tres àrees barcelonines que poden ser motiu de visita. Per exemple, la costa de Barcelona, la Catalunya central i els Pirineus de la província. L’objectiu de la campanya és promocionar que Barcelona va més enllà de la ciutat. Per exemple, en les imatges s’hi poden veure pobles com Sitges i el Festival de Cinema Fantàstic; el circuit de Montmeló; la Festa Major de Vilafranca, amb els castellers com a símbol identitari; la gastronomia amb restaurants d’estrella Michelin; visites de vinyes i caves, etc.

El vicepresident de la Diputació de Barcelona, Alberto Fernández Díaz, ha explicat aquest dimecres que la campanya és una oportunitat per donar a conèixer la província als barcelonins i als ciutadans de l’àrea metropolitana. A més, ha destacat la importància d’englobar dins la marca Barcelona tota la província sencera, “sumem per multiplicar les oportunitats de negoci, que en política turística vol dir més i millor turistes”.