És un dels productes més nous que es poden trobar en aquest mercat, es diu sutran i és un teixit tecnològic dissenyat a Barcelona. Segons els creadors, serà una revolució en el sector tèxtil. D'una banda, converteix la suor en vapor i, de l'altra, repel·leix qualsevol líquid. La prova: hi aboquem una mica de vi i comprovem que amb un simple paper absorvent desapareix sense deixar-hi taca. ENRIC SALVADOR, director comercial d'IESB Distribució "Sutran és un teixit tecnològic nou, una tecnologia catalana, amb patent mundial. Per posar un símil és un teixit similar al que en el seu dia va ser Goretex, Licra, Teflon... Fa tres mesos que ho estem comercialitzant i volem arribar a tothom." La majoria de la setantena de firmes que participen en aquesta edició del Boulevard Sou d'Art són de moda, però també hi ha espai per als productes de disseny, la bellesa, o fins i tot, la gastronomia. Per als professionals sense botiga pròpia és una oportunitat de vendre i tenir un contacte directe amb el client. ANA LLOPART, Nanuk Kids "És una oportunitat de vendre els teus productes i fer-ho no a preu de majorista, per tant això ens beneficia molt. Apareixen botigues, gent que et proposa coses, aprens i hi ha un intercanvi i una sinergia." COCO DE RIQUER, responsable de compres d'Anyram "Aquí és la segona vegada que venim. Nosaltres treballem a través de fires o 'pop-up stores' i venem roba femenina, peces d'estil molt casual i molt portables." La cita es repeteix a la primavera i el Nadal, però tenen previst fer un altre "showroom" a l'estiu que s'ubicaria a la Barceloneta.

La “showroom” s’ha instal·lat a dues sales de la Casa Batlló que normalment no estan obertes al públic. Entre els productes a la venda hi hem trobat un producte molt innovador, es diu Sutran i és un teixit tecnològic dissenyat a Barcelona que segons els creadors revolucionarà el sector tèxtil. Fa tres mesos que van començar-ne la comercialització i té dues grans particularitats: d’una banda, converteix la suor en vapor i, de l’altra, repel·leix qualsevol líquid.

L’equip de Sou d’Art organitza dues convocatòries a l’any d’aquest “pop-up store”, una a la primavera i l’altra a l’hivern, coincidint amb la campanya de Nadal. La previsió és fer-ne una de tercera a l’estiu, que es podria ubicar a la Barceloneta.