Aquest establiment existirà tan sols durant un mes i mig. Va obrir el 15 d'octubre i el 31 de desembre abaixarà la persiana. Es tracta de les "pop up store", un concepte basat en muntar, vendre i marxar. En Ramon ha optat per aquest tipus de negoci per llançar la seva marca, La Neula, aprofitant el volum de vendes que generen les festes. Tot i així preveu continuar venent el producte a Internet. Com en aquest negoci, durant aquesta època es creen molts llocs de treball estacionals, com els ajudants del Pare Noel. Els centres comercials els contracten per fer més efectives les campanyes de Nadal. Sovint són joves que busquen una ajuda econòmica. On també es necessiten reforços aquests dies és a les botigues de productes típicament nadalencs, com els torrons. Aquesta botiga del Portal de l'Àngel n'han produït durant tot el mes de novembre per absorbir la demanda d'aquests dies. Tot i que les vendes es disparen per les festes, aquest establiment pot seguir obert la resta de l'any gràcies als turistes.

Segons els comerciants, la crisi econòmica i la desconfiança del consumidor provocaran que les compres siguin “molt ajustades” a la seva capacitat adquisitiva i “sense grans alegries”. Cada família podria gastar uns 680 o 690 euros, el que suposa entre un 5 i un 10% menys que la campanya de Nadal de 2011.

Les compres de Nadal representen  entre el 15% i el 25% de la facturació total de l’any.