Un grup d‘almenys una vintena de joves s’ha concentrat amb bicicletes acrobàtiques per fer salts en unes escales situades a tocar de la ronda del General Mitre i el carrer de Buïgas. Cap a quarts de set de la tarda, s’han aplegat per veure com els seus companys es van alternant per salvar un salt de sis esglaons fent diverses maniobres i recolzant els seus vehicles en una barana de la via pública. Alguns, fins i tot, cauen en l’intent de completar l’acrobàcia.

El grup feia soroll cridant i posant música amb altaveus. En un moment determinat, han arribat diverses patrulles de la Guàrdia Urbana i els joves s’han dispersat. Segons han explicat a betevé diversos testimonis, els joves que han participat en aquesta exhibició espontània i no autoritzada es coordinen a través de WhatsApp i s’han posat d’acord per anar a una altra ubicació.