
(ACN) Un jove ha resultat ferit crític en precipitar-se per un balcó al Raval, quan intentava fugir dels Mossos d’Esquadra, segons ha avançat el diari Ara i ha confirmat el cos policial. La víctima té una ordre d’allunyament respecte a la seva mare i s’havia presentat al domicili familiar amb actitud violenta. La família ha avisat la policia, i quan els agents hi han arribat s’ha precipitat pel balcó.
Els fets han tingut al carrer del Tigre, cap a tres quarts de sis d’aquesta tarda de dimecres. Segons explica el rotatiu, després de rebre l’avís, una patrulla que era a la zona, ha arribat al pis i el jove ha intentat escapar pel balcó.
Els Mossos hi han enviat sis dotacions i també s’hi ha desplaçat el Sistema d’Emergències Mèdiques. La família, que ha estat testimoni dels fets, està rebent ajuda psicològica.