Llargues cues plenes de glamur per veure la nova col·lecció de Josep Abril. Bona part de les mirades anaven dirigides al model basc Jon Kortajarena. JOSEP ABRIL, dissenyador "He volgut jugar amb uns color molt austers, grisos, marrons, negres. Amaguen molta càrrega amb talls molt complicats, patrons sofisticats, textures impossibles." Acabada la desfilada, el centre d'atenció ha estat, un dia més, Paris Hilton. Una de les novetats del 080 Barcelona Fashion d'aquest any és el Pop Up Store. Per primera vegada, els dissenyadors poden vendre les seves creacions directament al públic. Entre l'àmplia oferta, aquestes lligadures. Costen entre 60 i 150 euros. BEATRIZ PARRAS, dissenyadora de Secretos de Alcoba "Els catalans dins de l'Estat som els més tímids. Ens costa posar-nos coses als cabells i arreglar-nos. Tot i així ja es comença a veure gent qeu s'arregla." Aquest dissenyador no és català sinó gal·lès. Potser per això s'atreveix a portar un pentinat impossible de cap a peus. SIMON PUGH, dissenyador "Desde siempre mi padre ha ido 10 pasos atrás. Es personalidad, es algo personal. Me miran igual. Es evidente que te van a mirar si tienes el pelo así." I això que aquest any al certamen hi ha servei de perruqueria. "Una trena informal estil romà. Una cosa actual que ara es porta molt." I l'últim retoc, el maquillatge. "Todas las mujeres con un poco de maquillaje estamos mejor. Aunque sea un poco de máscara, lápiz..." Amb peces de roba tan modernes, a vegades, costa trobar la màniga. Per lluir s'ha de patir.

És tot un clàssic en el món de la moda a Catalunya i això es nota a la passarel·la. Josep Abril ha presentat la col·lecció de tardor-hivern de la temporada que ve. Unes peces de roba per a l’home molt particulars. Camises que semblen túniques i jaquetes tres quarts es combinen amb els teixits nobles i colors foscos. Abril no ha decebut el públic.

Pel que fa a les aparicions de Paris Hilton al 080, són cada dia són més freqüents. Tot té una explicació. És un clàssic aquests dies perquè la seva parella, que és model, hi desfila. Segurament, una imatge que serveix de ganxo per promocionar aquest esdeveniment en l’àmbit internacional.

Les “pop up stores” s’instal·len al certamen

Algunes marques han instal·lat petites botigues a l’interior de la fira perquè els ciutadans puguin obtenir les darreres col·leccions de roba i complements. És la primera vegada que el 080 instal·la un espai on es fa venda directa a tot el públic.