Un incendi ha cremat al número 9 del passatge de Sant Bernat, al barri del Raval, a Ciutat Vella. El foc s’ha declarat al primer pis de l’edifici, de titularitat municipal, on hi ha material d’obra. La finca s’està rehabilitant per fer-hi una escola de música. El foc ja ha estat extingit.

El foc ha provocat una intensa columna de fum negra visible des de bona part de la ciutat. Fins al lloc dels fets s’hi han desplaçat 10 dotacions de Bombers de Barcelona. Segons fonts municipals, en un primer moment s’han hagut de confinar tres persones a causa del foc i se les ha pogut rescatar sense gravetat. No hi ha, doncs, persones afectades.

Incendi a l'edifici en obres de la futura escola de música del Raval | VÍDEO | Bombers de Barcelona, Incendis

Altres incendis en edificis a Barcelona

Darrerament, betevé s’ha fet ressò d’altres incendis en edificis i comerços. El passat 23 de març, un incendi en un pis del passeig de Sant Joan va obligar a desallotjar els 23 veïns de la finca, i dues persones van ser ateses per inhalació de fum.

Setmanes abans, el 28 de gener, una persona va resultar ferida de poca gravetat a l’incendi d’un edifici del carrer de Pallars, al barri del Poblenou. El mateix mes, el 13 de gener, una dona de 86 anys va morir en un incendi al Guinardó. I també al gener, justament la nit de Reis, es va incendiar un pis del carrer de Nicaragua, amb un balanç de dos ferits i 27 desallotjats.