multes surfistes
Foto: Alfonso Congostrina

Agents de la Guàrdia Urbana han identificat diversos surfistes que practicaven esport a la platja de la Barceloneta aquest dimecres al matí, mentre onejava la bandera vermella. Segons ha avançat el periodista Alfonso Congostrina, prèviament els agents de la Policia Local i també dels Mossos d’Esquadra havien demanat als surfistes que sortissin de l’aigua, pels efectes del temporal de mar de la borrasca Blas.

Els surfistes, indignats a les xarxes

Alguns surfistes han criticat a Twitter l’actuació de la Guàrdia Urbana. Denuncien que és precisament amb fort onatge quan millor poden practicar el surf.

Un dels surfistes que ha estat identificat pels agents ha assegurat, en un vídeo que ha publicat a Instagram, que la bandera vermella no afecta la pràctica del surf. Explica que és instructor de surf i que coneix la normativa, i afirma que no estava cometent cap delicte.

multes surfistes temporal blas
Un dels surfistes identificats ha penjat un vídeo a Instagram

L’Ajuntament de Barcelona, però, recorda que està prohibida l’activitat dins de l’aigua quan oneja la bandera vermella. A banda, el consistori recorda que aquest dimecres està activat el Pla d’actuació d’emergència municipal pel mal estat de la mar en fase d’alerta.

Comparteix a: