Escolta aquesta notícia
Graven uns lladres al Turó Park buidant una botiga després d'encastar-hi un cotxe | VÍDEO | Mossos d'Esquadra, robatorisAfegeix betevé com a font preferida

Aquesta matinada els veïns del Turó Park no han pogut dormir. Els ha despertat el soroll al carrer i, quan han sortit a veure què passava, s’han trobat amb un robatori de pel·lícula. Uns lladres havien encastat un cotxe en una botiga de roba de luxe del carrer de Bori i Fontestà, 9, i en treien a correcuita alguns articles per carregar-los en dos vehicles més que tenien preparats. Alertats pel que estava passant, els veïns no han dubtat a agafar els telèfons mòbils i han pogut enregistrar des del balcó la fugida dels lladres amb els objectes robats.

Els fets han passat a la 1.30 h a la botiga Aura The Club, especialitzada en la revenda de peces exclusives com ara rellotges, sabatilles, bosses i roba de luxe. Segons el testimoni dels veïns, els lladres hi han arribat en tres vehicles, han retirat els contenidors que hi ha davant d’aquest establiment i hi han encastat un dels cotxes. Després han trencat el pany de la porta i els vidres i han entrat a la botiga.

Els Mossos d’Esquadra han obert una investigació per esclarir el robatori i encara no hi ha detinguts. De fet, a mig matí el robatori encara estava pendent de denúncia.

Crida de la botiga per recuperar els articles robats

Des del carrer, es pot observar com ha quedat de destrossada l’entrada de la botiga. L’encastament ha deixat la persiana totalment esguerrada i inservible, i els vidres dels aparadors estan trencats, amb forats i esquerdes per tot arreu.

Els responsables de la botiga han denunciat el robatori en una publicació a les xarxes socials. Expliquen que a l’establiment s’hi venen sabatilles i articles de luxe “d’alta revenda”. També mostren fotografies d’alguns dels articles que han pogut confirmar que han estat robats i expliquen que encara continuen revisant els estocs per comprovar què més els han sostret. Des d’Aura The Club també fan una crida perquè si algú veu algun dels articles robats en venda contacti amb l’establiment.