Són alguns dels premis que l'administració de loteria Gato Negro ha repartit al llarg d'aquest segle. Oberta el 13 de desembre de 1912, l'administració ha anat acumulant prestigi gràcies a la sort que ha pogut repartir entre els barcelonins i gent de fora la ciutat. TEODORO BARÓ, gestor de Gato Negro "Hem tingut la sort de l'historial de premis que ens ha posat sempre en boca de la gent. I hem sortit a mitjans de tot arreu, com que la loteria nacional doncs és a l'àmbit espanyol, doncs ha sortit a tots els mitjans, hem donat bons premis i això ha general un nom." Fins a quatre generacions de la família Baró han estat les encarregades de mantenir la gestió de l'administració fins a dia d'avui. Una gestió que ha tingut molta cura de la fidelització constant amb els clients. MARIA CLARA UBACH, encarregada de Gato Negro "Clients nostres els pares, ara són els fills, aviat seràn els néts. Perquè els sap greu deixar aquell número que havia jugat sempre la seva familia i és com una espècia de ritual." Tot i tractar-se d'un negoci molt tradicional, el context actual ha obligat el Gato Negro a renovar-se i entrar al món d'Internet, amb la qual cosa ha facilitat la compra de dècims a través de la xarxa. Ho ha fet, però, sense perdre l'essència dels orígens. "Jo crec que avui en dia encara és important la finestreta, la gent que ve cada any aquí a les cues, l'atenció amb cadascun d'ells." Una manera de fer que ha permès demostrar que els gats negres no sempre són sinònim de mala sort.

Comparteix a:
Imatge de l'autor/a