El José Luis i el Francisco van viure bastants anys al carrer i més d'una vegada van haver de demanar ajuda en una caixa de cartró. Ara, aquesta lletra, com la d'altres companys sense sostre, s'ha convertit en una tipografia. JOSÉ LUIS GARCÍA "He escrito en muchos cartones pero para poner prinicipalmente ofrezco algo que hago para poder vivir." Amb la col·laboració d'una agència de publicitat cada lletra s'ha convertit en única i es pot comprar a Internet. L'objectiu és que les empreses puguin fer-les servir com a imatge gràfica, i ja n'hi ha diverses d'interessades. Tots els beneficis van a parar a la fundació Arrels. OLGA GARCÍA, Arrels Fundació "Volem convertir aquesta lletra que damanava ajuda en una cosa poètica, útil, particular de cadascú." FRANCISCO JAVIER CÁCERES "Cada letra tiene la personalidad de la persona. Mi letra representa mi personalidad, espero que sirva para algo." Aviat les lletres també estaran disponibles en una aplicació mòbil per personalitzar la tipografia a les xarxes socials.

Es troben a Homelessfonts.org, la primera web que permet comprar les lletres de les persones sense llar. Tots els ingressos van a parar a Arrels Fundació, que ha tirat la idea endavant amb la col·laboració de l’agència de publicitat The Cyranos McCann.

L’objectiu és que les empreses adquireixin les tipografies per fer-les servir com a identitat corporativa, en publicitat o com a imatge dels seus productes. Aviat, a més, les lletres també estaran disponibles en una aplicació mòbil per personalitzar la tipografia a les xarxes socials.

Les 10 tipografies que s’han creat s’han treballat en diferents tallers, on els participants han realitzat exercicis tipogràfics que després s’han de digitalitzar per convertir-se en fonts utilitzables amb la col·laboració d’experts i professinals del disseny. I ja hi a diverses empreses interessades a adquirir-les.