Una fuita d’aigua ha causat inundacions aquest dissabte de matinada al passeig de Maragall a l’altura del carrer de Pinar del Río. Una incidència en una canonada, pels volts de les 5.15 h, ha deixat rius d’aigua pels carrers. Com a conseqüència, pàrquings i baixos s’han llevat inundats i alguns habitatges s’han quedat sense subministrament elèctric. Després de pràcticament vuit hores a les fosques, la companyia de llum ha tret l’aigua del transformador afectat i ha restablert el servei.
Segons fonts municipals, fins al lloc dels fets s’hi han desplaçat tres dotacions de Bombers de Barcelona. Aquest dissabte al matí també hi han treballat els equips de neteja per eixugar la zona que ha quedat enfangada i diversos operaris de la companyia d’aigua, que encara treballen per reparar l’esvoranc que ha causat la fuita.

Un pam d’aigua a pàrquings i comerços
L’aigua s’ha colat pels aparcaments de la zona i en alguns establiments. Veïns del barri asseguren que en alguns aparcaments s’hi ha arribat a acumular un pam d’aigua. També s’ha inundat la perruqueria infantil Rínxols d’Or, a la cruïlla amb el carrer de Francesc Tàrrega. S’ha fet malbé el parquet de l’establiment, tot i que al matí ja han pogut netejar el terra. No ha tingut la mateixa sort un supermercat proper, que no ha pogut obrir.