Aquesta antiga cambra frigorífica ara precintada es va convertir en l'escenari d'una festa "rave" amb més de 200 persones. Es tracta d'una antiga fàbrica càrnia que ara ha llogat una associació anomenada Matadero. Els llogaters havien convertit aquesta antiga fàbrica de carn en una discoteca, de fet la de dissabte era la festa d'inauguració. Funcionava sense cap mesura de seguretat i amb una instal.lació elèctrica deficient. PEDRO VELÁZQUEZ, intendent de la Guàrdia Urbana "Una cambra frigorífica enorme perquè que en cap cas hi pot tenir cabuda una festa d'aquest tipus, després vem comprovar que no tenia els sanitaris mínims corresponents i això va obligar a la gent de la nau aque molts d'ells fessin les seves necessitats a fora i moltes altres actituds incíviques". Van ser els veïns que alertats pel soroll i la música van trucar a la Guàrdia Urbana, que no hi va actuar en un primer moment per raons de seguretat tant dels agents com de les persones que eren dins el recinte. Un cop va baixar l'afluència de públic, la Urbana va decomissar tot aquest material, uns 500 quilos de material acústic, i va obrir un expedient sancionador que pot costar als organitzadors de 15 a 150 mil euros. Tot i aquest cas, segons l'Ajutnament des de 2009 les festes "raves" han baixat de forma més que considerable al districte de Sant Martí. JOAQUIM FORN, primer tinent d'alcalde "Al 2010 es va iniciar un pla de xoc contra les celebracions d'aquestes festes i ja vem passar de les 300 a més d'un centenar i aquest any només se n'han celebrat cinc". Des de l'ajuntament s'ha fer una especial vigilància a les naus abandonades d'aquest districte, a més d'un seguiment a través de les convocatòries d'Internet per controlar aquest tipus de festes il·legals.
Segons la Guàrdia Urbana, la “rave” s’estava celebrant sense autorització dins un local de grans propocions destinat a càmera frigorífica.Tampoc disposava pràcticament d’enllumenat, cap element contra incendis, ni assegurança. En cas de produir-se un sinistre, tampoc no hi hauria hagut manera d’evacuar el públic assistent.
Les queixes reiterades dels veïns van alertar els agents, que es van personar al lloc de la festa i van constatar que estava organitzada per l’associació El Matadero. A més de no disposar de cap mena d’autorització, la música estava a un volum molt alt, hi havia consum d’alcohol i altres substàncies estupefaents i comportaments incívics a l’exterior del local.
La Guàrdia Urbana va decidir no desallotjar el local, tant per la seguretat dels agents com del públic assistent. Per això, els agents van aixecar una acta d’inspecció i van demanar el cessament immediat de l’activitat. L’expedient pot acabar amb una multa d’entre 15.000 i 150.000 euros. Malgrat tot, la festa va continuar fins ben entrada la matinada, moment en què la policia va intervenir.