
(ACN) El capità d’un iot ha resultat ferit de gravetat aquest dissabte a la nit en accidentar-se amb el patinet elèctric al port de Barcelona, segons ha avançat El Caso i ha confirmat l’ACN de fonts portuàries. El sinistre es va produir pels voltants de les 23 h quan l’home va perdre el control del vehicle de mobilitat personal després d’entrar per descuit a l’escocell d’un arbre al passeig de Joan de Borbó amb el carrer de l’Escar, a Ciutat Vella. L’afectat —que tenia el vaixell atracat al moll de reparació Marina Barcelona 92— anava a molta velocitat, sense casc i el patinet va acabar a l’escocell.
La policia portuària n’investiga les causes
Una patrulla de la Guàrdia Urbana va arribar a la zona de l’accident i va fer maniobres de reanimació cardiopulmonar a l’home. Finalment, una ambulància del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) va traslladar el ferit en estat greu a l’Hospital Clínic. La Policia Portuària s’ha fet càrrec de les diligències del sinistre.