El retorn de Moritz com a marca cervesera s'ha consolidat amb la recuperació de la fàbrica de la ronda de Sant Antoni. Amb prop de 5.000 m2, l'empresa vol ser un referent gastronòmic, social i cultural. Una gran barra dóna la benvinguda a la fàbrica. Els nous espais, creats pel prestigiós arquitecte Jean Nouvel, en recuperen el caràcter industrial a través d'elements com els tancs de cervesa de formigó, que conviuen amb intervencions actuals. XAVIER CAMÓS, director de producte de Moritz "Hem reobert un altre cop amb la voluntat de posar-ho al servei de la ciutat de Barcelona, dels ciutadans i òbviament de la gent del barri de Sant Antoni, que és on som nosaltres." La inauguració de l'espai de la fàbrica ara fa un parell de mesos va ser multitudinària, i la projecció de l'espai ja ha rebut el reconeixement amb el Premi Ciutat de Barcelona de Gastronomia. XAVIER CAMÓS director de producte de Moritz "Aquí volem que passin constantment coses, volem portar continguts i activitats que girin o que siguin afins a la filosofia de la marca." Els veïns valoren el compromís de Moritz amb la cursa de Sant Antoni, una de les més emblemàtiques de la ciutat, i confien que la col·laboració s'estengui a altres activitats de la comunitat. TONI SÀNCHEZ, vicepresident de l'AV Sant Antoni. "Ja fa cinc anys que col·laboren amb la cursa de Sant Antoni, dins la nostra festa major, i el que esperem a partir d'ara és que la seva col·laboració, que creiem que serà així, que és interessant per a les dues parts, estigui més oberta a col·laborar amb l'associació de veïns, amb els comerciants, amb el barri en si." Moritz es va traslladar a la ronda de Sant Antoni l'any 1864. Fa set anys que la família va recuperar la marca i ara ha fet el mateix amb aquest espai, un projecte de qualitat que ha costat 15 milions d'euros.