L’edició de tardor de l’All Those Food Market, al Teatre Nacional de Catalunya, ha tancat amb èxit de participació. Només dissabte ja el van visitar 12.000 persones, una xifra rècord. A l’exterior del TNC s’han pogut beure i degustar desenes de propostes de restauració. Al vestíbul, s’han pogut conèixer els productes d’artesans i emprenedors i propostes gastronòmiques, com formatges, olis i rebosteria.

Aparador per als emprenedors

L’All Those va començar el 2014, tot i que va haver de fer una aturada forçosa per la pandèmia de la covid-19. Enguany ja és la segona edició que es fa, la primera va ser a la primavera. El mercat té l’ànima de donar suport als emprenedors i als productors catalans: donar-los visibilitat i connectar-los per fer-los créixer.

“És una molt bona oportunitat per conèixer gent del sector de la gastronomia i, sobretot, fer connexions en un ambient que el que vol és impulsar l’artesania“, explica Jon García, de Jon Cake. De fet, la ceramista Annick Galimont comenta que en aquesta fira aconsegueix fer molts contactes perquè el seu producte està molt relacionat amb el món de la taula: “No venc gaire, però després tinc molt ‘feedback’ i hi ha molta gent que contacta amb mi”, diu.