L’exhibició de la Fórmula 1 ha omplert amb 38.000 persones el passeig de Gràcia de Barcelona. La ciutat s’ha convertit aquest dimecres en l’epicentre mundial de l’F1, amb monoplaces circulant en un xou amb motiu del Gran Premi de Montmeló i que ha coincidit amb una manifestació convocada per més d’un centenar d’entitats veïnals, socials i ambientals per mostrar el seu rebuig a l’espectacle automobilístic, i que ha aplegat 400 persones.
El “road show” ha provocat afectacions a la mobilitat des d’aquest dimarts a la tarda. L’Ajuntament preveia aglomeracions i havia aconsellat evitar anar a peu o en cotxe al centre. En aquest sentit, la Gran Via ha estat la gran perjudicada per les restriccions per la Fórmula 1.



















