L'Antonio és un apassionat del 600 i la seva vida està marcada pel mític cotxe de la Seat. En condueix des de l'any 60, actualment en té tres i el seu pare treballava a la fàbrica on es van fer els primers cotxes. Uns exemplars que, tot i els preus de l'època, al voltant dels 380 euros, no estaven a l'abast de tothom. ANTONIO NART Club 600 BCN "Los primeros solamente los podían comprar la gente que tenía mucho dinero. Después, van pasando al mercado de segunda mano, lo compra gente con menos dinero y más gente y más gente hasta que llegan a llamarle el ombligo porque todo el mundo tiene uno." El 600 va passar a formar part de les cases i va suposar una autèntica revolució. "El 600 es el coche que pone sobre ruedas el país entero. NO solamente esto. Empieza el turismo de fin de semana, esto provoca que se hagan urbanizaciones, que se hagan hoteles y dinamiza el país por completo." En Miguel també és un apassionat del 600. En té sis. Exerceix de planxista des dels 13 anys i actualment està reparant aquest 600. MIGUEL MILLÁN planxista "Mi oficio lo aprendí en ellos, allí aprendí a pegarme martillazos en las manos, a hacerme cortes en los brazos y a llevarme alguna bronca por parte del jefe porque siempre hacia las cosas mal." Tot i les esbroncades del seu cap, en Miguel no pot oblidar amb nostàlgia aquells temps i el que suposava per a les famílies de l'època. "La familias lo compraban para salir al campo, para ir a la playa, para ir con la abuela, la suegra, las maletas en la vaca y los chiquillos al campo." Tot i que fa 40 anys des que va sortir l'últim exemplar del Seat 600 de la fàbrica, el record segueix encara molt vigent.

El mític model Seat 600 va començar-se a fabricar el 1957 i amb un preu inicial de 63.000 pessetes de l’època, uns 380 euros actuals. El cotxe es venia amb una potència d’entre 18 i 20 CV, un motor de 600 centímetres cúbics i una llargada de 3,30 metres. Tot i que inicialment només la gent més adinerada se’l podia permetre, aviat va esdevenir molt popular. El mercat de segona mà hi va jugar un paper important i durant les dècades dels 50, 60 i 70 es va convertir en un autèntic símbol i referència dels utilitaris lleugers.