robatori domicili
Imatge de l'autor/a
Redacció
Escolta aquesta notícia

(ACN) Els Mossos d’Esquadra han detingut tres dones i un home, d’entre 20 i 50 anys, després de robar en un domicili del districte de Sarrià – Sant Gervasi. Els fets van passar el 26 de juliol, en el marc d’un dispositiu de prevenció de robatoris amb força a la zona. La policia va detectar dues dones vigilant una porteria del carrer de Muntaner. Les van identificar i, en escorcollar-les, els agents van veure que duien a sobre uns plàstics que els lladres usen per obrir portes. Paral·lelament, un home i una dona carregats amb bosses van sortir de l’edifici precipitadament. Quan els Mossos els van aturar, van trobar-los joies, diners i altres objectes, que ja han estat retornats als propietaris.

Els detinguts sumen una vintena d’antecedents

El 28 de juliol es va dur a terme l’entrada i escorcoll al domicili on s’allotjaven les detingudes i es van recuperar més objectes sostrets. Els arrestats, que sumen 20 antecedents, van passar a disposició judicial el 29 de juliol.

Una de les dones tenia un document d’identitat fals i, en comprovar la seva identitat real, la policia va descobrir que tenia vigent una ordre europea de detenció i entrega (OEDE) emesa per les autoritats de Bèlgica.