Una setmana. És el temps que els taxis han lluït l'adhesiu identificatiu del torn horari. Aquesta tarda, l'aeroport del Prat ha recuperat la normalitat i les llumetes verdes de disponibilitat han tornat a circular com és habitual. Els taxistes han aconseguit suspendre el sistema de torns després de tres dies de protesta. JAUME MIRALLS, taxista "Aquest sistema no estava aprovat per la gent ni pels taxistes, ha estat un desastre." ROMÁN DABRIO, taxista "Se perdía un montón de dinero." RAMÓN RODRÍGUEZ, taxista "Íbamos de mal en peor. Estábamos pero de lo que estamos ahora." La suspensió de la vaga s'ha produït després que aquest matí els principals sindicats i l'Institut Metropolità del Taxi hagin arribat a un acord per eliminar el sistema de torns. Ha estat en una reunió per valorar el funcionament del nou sistema, que es va posar en marxa per solucionar l'excés de taxis que circulen per Barcelona. PEDRO GARCÍA, Taxi Company "Se pretendía aplicar una medida para paliar la crisis que lo que ha hecho es profundizar la situación de crisis que tenemos." De moment, continuarà vigent el sistema anterior. És a dir els taxis tornaran a circular en horari lliure i tindran dos dies de festa a la setmana. A l'aeroport del Prat es tornarà a la rotació mensual entre els taxistes amb llicències parells i imparells. Aquesta tarda, a partir de les sis, a la terminal només hi han treballat els taxistes amb llicències senars.

De moment, continuarà vigent el sistema anterior. És a dir, els taxis tornaran a circular en horari lliure i tindran dos dies de festa a la setmana. A l’aeroport del Prat es tornarà a la rotació mensual entre els taxistes amb llicències parells i imparells. La suspensió de la vaga s’ha produït després que dimecres al matí els principals sindicats i l’Institut Metropolità del Taxi hagin arribat a un acord per eliminar el sistema de torns.