En un principi, el festival tenia previst organitzar un punt d’informació al mateix Can Zam, a Santa Coloma de Gramenet, per resoldre totes aquestes incidències que s’han produït després que s’incendiés aquest dissabte al vespre l’escenari principal de TomorrowlandEls afectats, que van haver de ser desallotjats del recinte, han lamentat que diumenge a les 10 h del matí, quan els havien dit que s’obriria el punt d’informació, encara s’esperaven per rebre explicacions.

Bona part dels que s’han acostat al recinte havien arribat al certamen des d’altres indrets d’Espanya, i tenien pressa per recuperar els diners gastats en el festival abans de retornar als seus indrets d’origen —molts tenien la tornada a les 15 h en autobús o tren. La seva reclamació és la devolució, tant de l’import de les entrades, com de les consumicions i els serveis pagats amb antelació, una despesa acumulada en uns braçalets d’ús  exclusiu per al festival.

L’organització de l’esdeveniment ha donat informació hores més tard, a través de la promotora musical Blanco y Negro, amb una piulada en què lamenta “l’incident” que va impedir que la de dissabte “fos una gran nit”. També informa els assistents de què cal fer per reclamar les entrades.

Durant tot el matí de diumenge, el recinte del festival s’ha tancat i no hi ha pogut accedir ningú. Els afectats s’han queixat que no hi ha hagut cap responsable que donés informació a tots aquells que s’hi han acostat per reclamar-la. A la vegada que ha valorat positivament la feina d’evacuació que es va fer durant l’incendi i han lamentat les imatges de gent robant a les barres dels bars aprofitant la situació de nervis que en certs moments es va viure el recinte. Els Mossos van haver d’intervenir per aturar que hi hagués més robatoris.