ORIOL TRESSERRA "És l'única opció que tinc, sortir 10 minutets abans, perdre'm una mica de partit i venir a agafar el metro aquí ràpid." JUAN GIMENO "Hemos salido al minuto 35 para poder llegar al metro, sí. Si no, de hecho, hoy hubiera tenido que ir en taxi hasta casa." Els qui no van ser tan previsors, van haver de córrer. El metro va tancar ahir a les 12 de la nit i els més de 95.000 espectadors van haver de buscar alternatives per desplaçar-se. Les opcions, però, no van convèncer tothom. TOMÀS PALENZUELA "El soci i el simpatitzant necessita un mitjà de transport perquè és una vergonya, si no que no posin el futbol a les 10, que el posin a les 8!" ÀNGELS BUENDÍA "Hem hagut d'agafar un transport privat en comptes de poder venir en transport públic, que és el que fins ara fèiem nosaltres i moltíssima gent." PASCUAL MEZQUITA "El metro em deixa molt a prop i en canvi l'autobús em deixarà bastant lluny i hauré de caminar." Els habituals autobusos nocturns van encabir molts aficionats. I per als qui tampoc eren la solució, TMB va habilitar dues línies especials. Els serveis unien el Camp Nou amb el centre de la ciutat per 2 euros amb 70. El problema de molts usuaris és que no tenien clar on els havien d'agafar. DANIEL PRATS "He vingut aquí, a la porta principal, i he vist això, però hi ha una manca d'informació, una descoordinació, total." JOAN COMPANY "Teóricamente íbamos a coger el bus para ir a la plaza de Cataluña y ¡nos han cerrado en las narices!" CLARA ALIAGUILLA: "El darrer autobús especial ha sortit d'aquí a 3/4 d'1 de la matinada. Segons TMB, habilitar aquest servei és més barat que no pas mantenir el metro obert. L'operador assegura que allargar el metro costa 35.000 euros l'hora. Us ho ha explicat des de l'avinguda de Joan XXIII, Clara Aliaguilla."