SÒNIA MOLLÓN, directora del projecte Dona Kolors "Dona Kolors és una marca social, és un projecte que consisteix a donar una formació en costura a dones que pateixen situacions de risc d'exclusió i que tenen una vinculació a la prostitució. Passen per un programa formatiu, la formació en costura i habilitats, en emprenedoria i autoocupació, i d'aquest projecte formatiu n'ha sortit la possibilitat de crear una empresa social de productes de la llar, que són coixins, camins de taula individuals, davantals. I després hi ha una línia que és d'accessoris de moda, que són els moneders, les bosses, les bosses de nit." Aquests articles es poden comprar a la tenda en línia i actualment estan venent-los també a les botigues Lai o les de La Central. SÒNIA MOLLÓN, directora del projecte Dona Kolors "Està tenint molt bona rebuda per part de tothom. Estem començant, poquet a poquet, però ja hi ha tres dones contractades, que estan produint. Però el nostre objectiu és que es faci gran i que puguem contractar més dones."

Donar oportunitats reals de feina a dones vinculades a la prostitució. Així ha nascut la marca social Dona Kolors. Fa pocs mesos que aquesta marca existeix i és el resultat de la tasca que porta a terme al Raval l’ONG El lloc de la dona.

Després de molts anys de treball al territori, han comprovat que calia quelcom més per aconseguir que les dones que ho vulguin deixin la prostitució. Aquesta oportunitat ja és una realitat per a tres dones.