
Els Mossos d’Esquadra han detingut un lladre singular. Estava especialitzat a furtar jocs de peces de construcció modulars, tipus Lego, que després revenia en plataformes digitals i botigues de compravenda.
L’home, de 47, anys està acusat de set delictes de furt a botigues de joguines. De fet, tenia denúncies per robatori de jocs en cinc botigues de Barcelona i una de Rubí. En un dels establiments, ubicat al districte de Sant Martí, va entrar-hi a robar quatre vegades.
Demanen una ordre d’allunyament de les botigues
Justament, la detenció es va produir el 16 d’abril en aquest establiment de Sant Martí, quan els Mossos van enxampar in fraganti el lladre a la sortida de la botiga amb dues capses robades més. L’home va passar a disposició judicial dos dies després i els Mossos van sol·licitar a l’autoritat judicial una ordre d’allunyament d’aquest tipus de botigues.
En total, el lladre està acusat de robar més d’una vintena de capses d’aquests jocs de construcció, valorades en prop de 2.000 €.