
La Guàrdia Urbana ha detingut un home per haver-ne agredit un altre amb arma blanca a la plaça de la Bella Dorita, al Poble-sec. Els fets han passat aquest divendres a la tarda, poc després de les 14 h. La detenció s’ha produït gràcies a la col·laboració ciutadana. Testimonis han pogut facilitar una descripció del presumpte autor, que ha quedat detingut poc després de l’atac al carrer de Salvà. La víctima ha estat traslladada a un centre hospitalari amb pronòstic reservat.
Altres apunyalaments a Barcelona
Les últimes setmanes betevé ha informat d’altres apunyalaments. L’11 d’abril, una baralla a Ciutat Vella va deixar dues persones ferides per arma blanca. El mes de març van transcendir tres incidents més: el dia 25, un home va ser agredit i ferit lleument a plena llum del dia al Fort Pienc; el 12, un jove va quedar ferit per una ganivetada a la cama en una baralla al Raval i, el dia 5, una altra agressió amb arma blanca va deixar un home ferit a la Barceloneta.
Des que va començar l’any, betevé s’ha fet ressò d’altres agressions amb arma blanca. La més greu, aquest 2025, va tenir lloc el 30 de gener, quan un home de 41 anys va ser detingut per la mort d’un jove en un pis del carrer de la Reina Amàlia, al Raval.