Els Mossos d’Esquadra han detingut tres persones pel robatori d’almenys 13 motos, entre el desembre de 2024 i juliol de 2025. Segons fonts policials, els agents van obrir una investigació arran de cinc robatoris de vehicles al districte de Sarrià – Sant Gervasi. Els arrestats, que acumulen 36 antecedents, han passat a mans del jutge aquesta setmana. Tot i això, els Mossos mantenen la investigació oberta i no descarten més detencions.
Un robatori a Esplugues, clau en les detencions
El robatori d’una moto a Esplugues el 6 de juliol ha estat clau en la investigació policial. Arran d’aquest fet i del GPS del vehicle, els agents van poder localitzar-lo a Lliçà d’Amunt, on també hi havia altres motos i peces al jardí. Això va permetre als Mossos comprovar les plaques de les matrícules i concloure que eren dels vehicles robats. Els agents van detenir els tres integrants del grup.
Un cop va rebre l’ordre judicial, la policia autonòmica va entrar al domicili dels arrestats, on van recuperar una furgoneta, un turisme, dues motocicletes robades, una de les quals estava desballestada, diverses plaques de matrícula, xassissos i múltiples peces de vehicles desmuntades. Aquestes peces serviran als agents per associar-les a altres motocicletes robades i, si és el cas, atribuir més fets delictius al grup.