En concret, les primeres restriccions viàries afecten el carrer de Tamarit, entre els carrers del Comte Borrell i del Comte d’Urgell. Pel que fa al de Comte Borrell, no hi circulen vehicles entre Manso i Tamarit. Es tracta dels dos primers trams de carrer que compondran la futura superilla de Sant Antoni. En la primera fase d’obres també es completaran dos trams de carrer més per crear una creu a la cruïlla de Tamarit amb Comte Borrell, on es preveu fer una gran plaça pública. En una fase posterior, a partir de l’agost d’aquest 2018, s’ampliarà la zona afectada.

A més del trànsit privat, les obres també estan afectant la circulació d’algunes línies d’autobús, com la 24, la 41, la 55 i la 91, que modifiquen la ruta de manera provisional, segons ha informat l’Ajuntament. De moment, els autobusos que circulen pel carrer de Tamarit es desvien pel carrer del Comte d’Urgell, on s’ha fet un carril bus en sentit contrari al del trànsit per enllaçar amb el carrer de Manso. El recorregut definitiu no s’implantarà fins que es retiri la carpa provisional del mercat i els autobusos puguin baixar per l’espai que ara ocupa, a la ronda de Sant Antoni, fins a Manso.

Quan fa una setmana que han començat les obres, veïns i comerciants estan a l’expectativa per avaluar la situació. De moment, des de l’Associació de Comerciants de Sant Antoni, Vicenç Gasca, ha explicat que “ens trobem en el moment més crític de les obres” perquè encara estan en una fase molt inicial. Tot i això, ha remarcat que estan en contacte amb l’Ajuntament per minimitzar tots els inconvenients que detectin, com la distància entre els edificis i les tanques, en què assegura que ja s’han posat d’acord. Pel que fa als qui viuen a la zona, l’associació de veïns afirma que per ara no han rebut queixes per les obres.