El Casal de Barri de la Verneda, tancat fins a nou avís | equipaments
Escolta aquesta notícia

El Casal de Barri de la Verneda estarà tancat fins a nou avís però l’equip tècnic que el gestiona avisa que, en el millor dels casos, l’equipament no tornarà a obrir fins d’aquí a un any. Les pluges de les últimes setmanes han agreujat el mal estat de la coberta i el consistori l’ha desallotjat perquè la seguretat no estava garantida.

S’avança la remodelació

El tancament precipitat ha obligat a avançar un any el calendari de les obres de remodelació de l’espai, que s’havien programat per al 2027 i ara es preveu que es puguin iniciar durant aquest any. Mentrestant, caldrà reallotjar totes les activitats i els serveis que acollia aquest equipament comunitari.

La ludoteca, a Ca l’Arnó

De moment, només la ludoteca s’ha traslladat a Ca l’Arnó. La resta haurà d’esperar, però el districte de Sant Martí explica que ja està treballant amb l’equip tècnic del casal per trobar ubicacions provisionals per a la resta de serveis.