En el marc de la Setmana Europea de la Mobilitat, la cap del Servei de Medicina Física i Rehabilitació del Vall d’Hebron, Judith Sánchez Raya, ha explicat a betevé els beneficis que aporta per a la salut sortir a caminar. No només és beneficiós físicament sinó també en els àmbits cerebral i psicològic. Sánchez ha matisat que és una activitat física però que es recomana combinar-la amb altres exercicis que aportin força, equilibri o elasticitat.
Ho vols veure abans que ningú?
societat
Caminar és beneficiós físicament, psicològicament i també per al cervell
El més vist
També et pot
interessar
També et pot
interessar
El més vist