L’Associació de Veïns del Poblenou i l’Associació Cultural i Social Bac de Roda han convocat una reunió per a aquest dijous al vespre per tal de saber l’afectació real dels talls de la línia de telèfon. Es calcula que 300 persones han tingut talls en el servei de telefonia en les últimes setmanes, a la trobada hi han assistit una seixantena de persones. Bona part dels que han assistit a la reunió han recuperat la línia de telèfon aquesta mateixa setmana, però volen saber què és el que ha passat perquè temen que torni a succeir. La companyia encarregada del servei, Movistar, no els ha donat cap tipus de detall de l’avaria.

La majoria dels veïns i comerciants van perdre la línia de telèfon durant la segona quinzena de novembre. Aquesta situació s’ha allargat setmanes, han vist com recuperaven la línia per moments i després la perdien i, fins i tot, alguns s’han trobat amb el número de telèfon canviat. Els comerciants asseguren que aquesta situació els ha fet perdre clients perquè a molts d’ells no els funcionava el pagament amb targetes de crèdit.

Les persones grans que tenen el servei de teleassistència aquestes setmanes no els ha funcionat perquè va connectat amb la línia fixa de telèfon, una situació que preocupa els familiars dels usuaris del servei, que aquests dies no podien contactar amb ells.

Els responsables de les associacions de veïns han recopilat les dades dels afectats per tal de donar-les a la companyia telefònica. De moment, els afectats han rebut la factura del darrer mes com s’hi haguessin rebut el servei de telefonia amb normalitat.