
La reclamació de l’home amb discapacitat que va ser multat perquè li va caure la targeta d’aparcament ha arribat a bon port. Segons ha pogut saber betevé, l’Ajuntament preveu anul·lar la multa de 200 € que li va imposar per no col·locar de forma visible l’acreditació que permet estacionar en una plaça reservada per a persones amb mobilitat reduïda.
El conductor tenia dret a aparcar en aquesta zona, però la targeta li va caure accidentalment en el moment de sortir del vehicle. Ara, un cop fetes les comprovacions pertinents i després de la queixa de la Sindicatura de Greuges de Barcelona, el Departament de Sancions de l’Institut Municipal d’Hisenda està preparant una resolució per revocar la multa.
La targeta no estava visible
Els fets van començar quan l’home amb discapacitat, de 71 anys, va aparcar en una plaça reservada. Mentre treia la cadira de rodes del vehicle, la targeta d’estacionament li va caure de manera accidental a terra. En aquell moment, el conductor no es va fixar que la identificació no estava a la vista dins del cotxe i va marxar.
Més tard, en no veure el permís que acredita aparcar en les places reservades, la grua municipal es va endur el cotxe al dipòsit i li va imposar la sanció de 200 €, que ara s’ha revocat gràcies a la seva reclamació.
Assumeix els 173 € del dipòsit
Segons fonts municipals, el que el conductor sí que assumeix són els 173 € que va abonar per recuperar el vehicle del dipòsit municipal, ja que es considera que la grua es va emportar el vehicle de manera correcta en no tenir la targeta acreditativa de manera visible al davantal del cotxe.