Els Mossos d’Esquadra han detingut dues persones sospitoses d’estar implicades en la caiguda d’una dona per un balcó d’un pis del carrer de l’Avenir, al barri de Sant Gervasi – Galvany. Segons ha avançat El Periódico i ha pogut confirmar betevé, els fets van tenir lloc la matinada de dissabte, a les 0.30 h. Els agents van rebre l’avís a través del 112 i, en desplaçar-s’hi, van trobar la dona al carrer, inconscient i despullada, al costat de la seva parella.
A hores d’ara, la víctima es troba a l’Hospital Clínic en estat greu. Els arrestats van ser traslladats a comissaria i, hores després, es va autoritzar l’entrada i escorcoll al domicili, on van trobar indicis de violència i senyals en el cos de la víctima d’haver estat atacada amb una arma blanca. Això ha dut els Mossos a arrestar per temptativa d’homicidi i lesions tant la parella com l’individu que era al pis en el moment dels fets.
Investigació oberta
Segons explica El Periódico, els investigadors creuen que ambdós homes van agredir la dona al pis abans que ella es precipités al buit. Hi ha dues hipòtesis sobre la taula: la dona va caure en intentar fugir o els seus agressors la van llançar pel balcó. Fonts policials han explicat a betevé que hi ha oberta una investigació per esclarir-ne els fets i reconstruir què va poder succeir aquella nit. Els detinguts passaran a disposició judicial aquest dimarts.
Altres detencions a Barcelona
Aquesta no és l’única detenció amb càrrec de temptativa d’homicidi de la qual ha informat betevé durant les darreres setmanes. Aquest mateix diumenge els Mossos d’Esquadra de l’Àrea d’Investigació Criminal (DIC) de la Regió Policial Metropolitana Sud, Guàrdia Civil i Policia Alemanya, van detenir en un dispositiu conjunt un sicari que presumptament va cometre l’assassinat d’una persona a Madrid i que està acusat de dos intents més d’assassinat.
Mirant més enrere, el dimecres 6 de març els Mossos d’Esquadra van detenir dos joves de 19 i 23 anys acusats d‘apunyalar un noi de 17 anys a la plaça de Catalunya la nit del 14 de febrer.