14 detinguts per robatoris de cadenes, rellotges de luxe i telèfons mòbils | Guàrdia Urbana, Mossos d'Esquadra, robatoris
Foto: Albert Segura
Escolta aquesta notícia

Els Mossos d’Esquadra han detingut 14 persones en un dispositiu conjunt amb la Guàrdia Urbana en el marc del pla Kanpai, contra la multireincidència. L’operació es va fer aquest dimecres al llarg de vuit hores en diferents punts de Ciutat Vella, l’Eixample i Sant Martí, amb agents de paisà. En total es van intervenir cinc cadenes, dos rellotges i tres telèfons mòbils. 12 de les persones detingudes ho han estat per robatori amb estrebades i dues, per salut pública.

156 antecedents

Les 14 persones arrestades sumen un total de 156 antecedents. A més, es van identificar un total de 48 persones amb 665 antecedents. En aquest dispositiu hi van participar 39 mossos d’esquadra i nou agents de la Guàrdia Urbana.

Segons ha pogut saber betevé, els dos rellotges d’alta gamma recuperats estan valorats en 80.000 i 100.000 euros. D’altra banda, una de les persones detingudes es va empassar la cadena però es va poder detectar en un radiografia.

Fa tot just sis dies, els Mossos d’Esquadra també van detenir 13 persones i en van identificar 254 en un macrodispositiu a Barcelona contra les armes de foc. En aquest cas hi van participar un total de 150 agents de la Guàrdia Urbana, els Mossos d’Esquadra, la Policia Nacional i també agents de seguretat privada.