El programa del 3 de juliol s’ha centrat en com s’ha vist afectat el sector de la restauració a Barcelona després de la crisi de la covid-19. El testimoni ha estat el Gerard Llopart, propietari del bar Gelida. Assegura que la pèrdua “ha estat molt gran perquè hem estat dos mesos sense facturar res. Per això, diu, els ha tocat reinventar-se i han començat a oferir per primera vegada menjar per emportar-se. I, si res no canvia, serà una línia de negoci que hauran de mantenir. I la convidada a l’entrevista ha estat Eva Ballarín, experta en tendències d’hostaleria i restauració. Per Ballarín, els restaurants turístics de la Rambla o la Sagrada Família han de canviar la seva oferta per atreure un públic local. Està convençuda que amb el volum de visites que rebrà la ciutat en els propers mesos, no podran seguir depenent només del turisme. I en el reportatge final hem conegut una experiència d’èxit. Es tracta de la marca barcelonina Hand Made Barcelona que, amb el seu negoci d’espardenyes, han triomfat a mig món. I, a més, sense sortir de la ciutat.