El programa del 24 de juny s’ha centrat en la reactivació econòmica del comerç de ciutat. El testimoni ha estat Aleix Clavera, propietari de la bacallaneria La Ribera. Clavera explica com arran d’aquesta aturada, s’han decidit a crear una pàgina web per vendre en línia. Diu que no ho havien fet mai però que, amb l’aturada, molts clients van trucar per fer comandes. I la convidada a l’entrevista ha estat l’Inma Rodríguez-Ardura, investigadora de la UOC i experta en comerç electrònic. Per Rodríguez-Ardura s’ha de canviar la mentalitat perquè cada vegada més persones compren només per internet. Per això, ha donat algunes claus per a la digitalització del petit comerç. Aspectes a tenir en compte com tenir clars els objectius de negoci, el disseny del web o el paper de les xarxes socials i el posicionament en els cercadors. I en el reportatge final, hem descobert Cowin-19, una eina del tamany d’un clauer que t’avisa si estàs a punt de traspassar el llindar de distància social necessari per evitar el contagi de la covid-19. L’aparell l’ha desenvolupat dues empreses tecnològiques, SeniorDomo i Enzyme Advising Group, amb el suport de la Universitat Oberta de Catalunya.