Escolta aquesta notícia

Al Punt de fuga d’aquesta setmana parlem dels RAEE, els residus dels aparells elèctrics i electrònics. Ho fem després de veure ‘Reendollats: el destí invisible de la nostra tecnologia’, un documental que analitza la vida dels aparells electrònics que tenim a casa, com és el circuit d’aprofitament i com es pot millorar.

Al col·loqui posterior, a la nostra sala, hem parlat de com i per què consumim i reciclem aparells electrònics, amb la voluntat de millorar-ne l’aprofitament i ser conscients de les conseqüències. Ho hem fet amb la Rosa García, directora general de Rezero; el Roberto Sánchez Reina, investigador del grup de recerca de Comunicació, Publicitat i Societat de la UPF, i la Isabel Ordóñez, dissenyadora industrial especialitzada en disseny sostenible i professora d’Elisava.