
La conferència de Jaume Collboni a Brussel·les, aquest dimarts, porta cua. L’endemà que l’alcalde de Barcelona demanés un “combat democràtic” contra l’extrema dreta a Europa, el líder de Vox a l’Ajuntament, Gonzalo de Oro, ha acusat Collboni de ser un “hooligan” i un “aprenent de Colau”.
Pel president del Grup Municipal de Vox, és “intolerable que demani bel·ligerància contra un partit legal” i que “posi a la diana persones que, simplement, abracen les idees de Vox”.
De Oro ho ha dit en la tradicional roda de premsa prèvia al Ple Municipal, per presentar les iniciatives de la formació. En aquest sentit, Vox vol forçar el govern del PSC a actuar contra els assentaments que hi ha a la ciutat. Tot just unes hores abans, la Guàrdia Urbana ha desallotjat el de la Sagrera per risc d’incendi.
