
El Grup Municipal de Vox denuncia una situació “preocupant” de delinqüència al barri d’Horta des de l’estiu. El líder de Vox a l’Ajuntament, Gonzalo de Oro, assegura que s’estan produint robatoris en vehicles i trencament de vidres “pràcticament cada nit”, especialment als carrers d’Eduard Toda i Lloret de Mar.
Davant d’aquesta situació, que “preocupa molt els veïns”, “el govern municipal no fa res“, segons Vox, que demana augmentar la presència policial a la zona. “És tan senzill com això”, diu de Oro, “on hi ha més delinqüència, s’hi posa més policia”. Insisteix que a l’estiu ja van denunciar aquesta problemàtica i que, des de llavors, “no hi ha hagut canvis”.

Mà de ferro contra els assentaments
Vox atribueix aquests actes vandàlics als joves que viuen en un assentament al barri. Per això, de Oro demana desmantellar-lo i no permetre que “es tornin a col·locar dos o tres carrers més enllà”. “Això és posar tiretes a un malalt que requereix una intervenció important, hem de fer una política de seguretat seriosa que no es basi en la improvisació”, demana.