daniel sirera pp barcelona
Escolta aquesta notícia

El president del grup municipal del PP a Barcelona, Dani Sirera, ha criticat la política en matèria d’habitatge que està seguint el govern municipal de Jaume Collboni. La considera una “estratègia heretada d’Ada Colau que és una mostra més del malbaratament i la incompetència en la gestió dels diners públics”. La recriminació de Sirera arriba després que el consistori hagi anunciat la compra d’un edifici al carrer de València per 4,8 milions d’euros.

Més habitatge públic

La compra suposa una despesa d’uns 480.000 euros per habitatge, una xifra que supera per “més del doble el preu de construcció d’un habitatge nou de protecció oficial”, ha recordat el líder popular. En aquest sentit, considera que caldria “orientar els recursos públics cap a la construcció de nous habitatges” en lloc de “gastar milions a comprar pisos cars”. Sirera creu que aquesta estratègia només està “beneficiant uns quants”.

L’Ajuntament haurà d’invertir 813.500 euros en rehabilitacions per adequar els pisos del bloc del carrer de València. “Això no és política social, és malbaratament“, ha criticat. El líder del grup municipal creu que seria més adient destinar els pressupostos a construir “nous habitatges per a joves, famílies i persones vulnerables”.

Comparteix a: