
El Ple de l’Ajuntament de Barcelona del mes d’abril ha aprovat definitivament el pla urbanístic (una MPGM) per donar una ubicació definitiva per al Parc de Bombers de l’Eixample i també per construir l’Escola Entença.
El regidor del districte, Jordi Valls, ha destacat “el valor estratègic” de l’operació, que també permetrà donar més espai per ampliar l’Hospital Clínic i que durà més zones verdes a l’entorn.
A banda del govern del PSC, també hi han votat a favor BComú i ERC. En canvi, Junts s’hi ha abstingut i el PP i Vox hi han votat en contra. És el mateix resultat que va obtenir la votació en comissió.
Ara caldrà que la Subcomissió d’Urbanisme de la Generalitat de Catalunya hi acabi donant el vistiplau perquè la carambola urbanística es pugui començar a desenvolupar.
