El nou plantejament és cedir part del pressupost publicitari a les entitats sense ànim de lucre que es consideri que aporten valor a la ciutat ja sigui a través de banderoles al carrer o els mitjans de comunicació. I d'aquesta manera s'anunciaran directament aquestes organitzacions, sempre amb el suport municipal. L'Ajuntament també continuarà fent anuncis per donar a conèixer els serveis que el consistori ofereix a la ciutadania. JOAQUIM FORN, primer tinent d'alcalde "Una comunicació sense campanyes superficials al servei dels ciutadans i les entitats. En definitiva, no farem que la comunicació i la publicitat institucional per explicar que bé que ho fem, sinó que el que hem d'explicar és exactament quins serveis, quins valors, volem donar, volem explicar a la societat." De moment, ja hi ha tres campanyes preparades. Anunciaran l'emergència alimentària a la banya d'Àfrica, la lluita contra la sida i l'atenció a les persones sense llar. A partir de 2012 s'obrirà una convocatòria perquè les entitats presentin noves idees. Això sí, tot plegat s'haurà de tirar endavant amb un 10% menys del pressupost d'aquest any destinat a la publicitat municipal.