Li diuen Pep de Celrà. Va néixer l'any 1969 i és l'encarregat de donar la benvinguda a la fira Estelània. NÚRIA PEDRO, Estelània: "Productors de Catalunya que tenim un profund sentiment independentista. Va sorgir entre nosatlres la inquietud de fer una fira íntegrament independentista per fer palesa la nostra voluntat, i d'alguna manera també fer-nos sentir, posar el nostre gra de sorra des del que sabem fer cada un". Hi trobem molts productes, tots amb el propòsit de potenciar la independència de Catalunya. XAVIER CLAVEGUERA, Vestir de Bandera: "Això es diu 'dríceps' i serveix per ser el superheroi de Catalunya. Amb això conduïm millor, rentem els plats a velocitat ultraràpida, escombrem, freguem i ens agafem per a la cadena humana". Una cadena que es farà durant la Diada i per la qual es demana anar vestit de groc. Els organitzadors es mostren satisfets amb l'afluència de públic d'aquests dies, encara que hi ha opinions per a tots els gustos. "Jo trobo que és una bona iniciativa" "Jo no ho trobo útil" MAR SABÉ: "Tot i que el producte estrella de la fira és el tèxtil, tant en roba com en sabates, també hi hem trobat una iniciativa molt curiosa, un preservatiu anomenat Tita Barretina" Una proposta que ha nascut per ampliar l'àmbit d'ús del català, en el sexe. ADRIÀ CALDERER, Tita Barretina: "Heu vist mai productes eròtics etiquetats en català, ni que sigui? Doncs, nosaltres el que hem pensat és que volem ser un país lliure a tots els nivells." La iniciativa també treballarà per l'educació sexual dels adolescents.

L’Estelània s’ha organitzat per primera vegada a Barcelona, després de voltar per diverses poblacions catalanes. A Gràcia, la ubicació escollida ha estat la cantonada de la travessera de Gràcia amb el carrer de Bailèn. L’Estelània ha durat tot el cap de setmana i ha estat organitzada per la plataforma Estelània i l’ANC de Gràcia, amb el suport de la Federació de la Festa Major del barri. Els organitzadors es mostren molt satisfets amb l’afluència de públic a la fira.

Durant aquests dos dies s’hi han pogut trobar productes de tota mena, encara que els que destacaven són els tèxtils, tant en roba com en sabates. Una iniciativa curiosa és la que ha presentat Tita Barretina, una marca que fa molt poc que existeix i que va néixer per promoure l’ús del català en el sexe. De moment només venen preservatius i samarretes, però tenen previst posar a la venda jocs de parella i lubricants amb aromes de la terra aquest setembre.

Alguns comerciants s’han queixat que darrerament hi ha molta competència en el mercat independentista, ja que les plataformes que es dediquen a crear productes sobiranistes no han parat d’augmentar des de la manifestació multitudinària que va omplir els carrers de Barcelona la Diada passada.