El govern municipal ha concretat els diners invertits en l'operació Spanair. Dels 50 milions xifrats, 18 es donen per perduts i la resta en forma d'aval i crèdit a la Generalitat s'esperen acabar recuperant. El govern ha defensat l'operació i el tercer tinent d'alcalde, com el republicà Jordi Portabella, considera que el fracàs de l'aerolínia de bandera catalana ha estat també causa de pressions centralistes. ANTONI VIVES, tinent d'alcalde d'Hàbitat Urbà "No és una conspiració, és un fet de la vida, hi ha hagut companyies i hi ha hagut persones que han tingut interès a fer ensorrar aquesta oepració." JORDI PORTABELLA, president del Grup Municipal d'UxB "Una actitud politca que no si estigués clarament en contra dels interessos, els empresaris catalans se n'haurien sortit la mar de bé." JAVIER MULLERAS, Grup Municipal del PP "Aquest va ser un dels greus prioblemes de Spanair, que els polítics van voler fer d'empresaris, amb criteris polítics i no criteris empresarials." Ho han dit en plena confrontació amb el PP. El grup més crític que considera que no són 50 sinó 60 els milions cedits i perduts... Iniciativa ha reclamat més transparència... JOAQUIM MESTRE, portaveu del Grup Municipal d'ICV-EUiA "Com que hi han hagut ajuts públics a la companyia ens sembla del tot imprescindible que sigui auditada per garantir la transparència." Mentre que el PSC ha dit que hi ha d'haver vida després de Spanair... ASSUMPTA ESCARP, portaveu del Grup Municipal del PSC "No hem de renunciar a l'objectiu estratègic." Coincidia així amb el govern municipal, que no dóna per perduda l'oportunitat de convertir el Prat en un "hub" intercontinental.