Escolta aquesta notícia

Ada Colau s’ha sumat aquest divendres al comiat de Janet Sanz al capdavant de BComú. Ho ha fet al programa Bon dia, Barcelona, des d’on ha destacat la labor de Sanz com a regidora durant els mandats de Colau com a alcaldessa de la ciutat.

L’exalcaldessa ha indicat que Janet Sanz “ha fet molt més” que impulsar el model de superilla. Segons Colau, la ja expresidenta del Grup Municipal de BComú va ser, en el seu moment, la responsable de “grans negociacions de ciutat”, com per exemple la que va desencallar la relació enquistada entre els veïns del Camp Nou i el Barça. “Avui no tindríem un nou estadi del Barça, si no fos per la Janet Sanz”, ha assegurat Colau.

Un “projecte il·lusionant de futur” amb Pisarello

Tot i que Gemma Tarafa serà la successora immediata de Janet Sanz al capdavant dels comuns a l’Ajuntament, ja sabem que Gerardo Pisarello presentarà dissabte, a la Biblioteca Gabriel García Márquez, la seva candidatura a les primàries de BComú per ser l’alcaldable del partit de cara a les eleccions municipals del 2027. I ho farà amb el suport de figures com la mateixa Colau o el ministre Ernest Urtasun.

Sobre la candidatura de Pisarello, Colau ha explicat que és un “projecte il·lusionant de futur” i que “segur que hi haurà també moltes cares noves“. Pel que fa al seu futur, ha reiterat que “de moment” seguirà donant suport als comuns, però que “això no vol dir que hagi d’entomar una primera línia institucional”.

Recupera l’entrevista sencera