Debat sobre l'oci nocturn al Plaça Oberta.
Escolta aquesta notícia

L’oci nocturn serà el tema de debat d’aquest divendres, a les 21.30 h, al Plaça oberta. Volem conèixer la teva opinió i per això et preguntem: “S’ha de revitalitzar la nit barcelonina?”. Explica’ns com vius les nits a la ciutat escrivint un comentari en aquesta mateixa pàgina.

La nit barcelonina, més enllà de les festa i l’alcohol

Razzmatazz, Apolo, Sutton i Plataforma és el nom de discoteques de la nostra ciutat que han servit de localització per nits memorables de més d’un. A Barcelona n’hi ha una setantena que encenen els llums i fan sonar música a la pista de ball quan altres opten per anar a dormir. És la principal opció d’oci nocturn que gaudeixen els d’aquí i també els turistes. 

Però ballar fins que els peus diguin prou o beure fins que el fetge no pugui més, són només dues de les mil maneres que hi ha de viure la nit barcelonina. Les alternatives poden passar, per exemple, per fer que els equipaments municipals tinguin també vida nocturna i siguin un punt de trobada per als joves. Precisament per ampliar els horitzons de la nit a la ciutat, i també comandar-la, la ciutat ha incorporat des de fa poc més d’un any una alcaldessa de nit

Plaça oberta, divendres, a les 21.30 h

Cada divendres, a les 21.30 h, volem trobar resposta als principals reptes que ha d’afrontar Barcelona i als problemes dels seus veïns. Una imatge, una xifra i una pregunta inicial obriran la discussió al plató amb la veu dels protagonistes i l’anàlisi d’experts en la matèria. Condueix el programa el periodista de la casa Adrià Calvo. Al Plaça oberta sentirem totes les opinions per afrontar els debats que Barcelona té pendents de resoldre.

Imatge de l'autor/a