La Candela és una gossa llebrera que va ser abandonada a Sevilla i que ara viu amb una família de Barcelona que la va adoptar. Va ser rescatada per l’associació Galgos 112, que s’encarrega d’assistir i donar en adopció a aquests gossos de caça. La Marta Ballesta ens la presenta i ens parla de l’abandonament dels gossos de caça. A l’estat espanyol s’abandonen cada any entre 100.000 gossos llebrers i conillers.
Ho vols veure abans que ningú?
Notícia oberta
L’abandonament de gossos llebrers
El més vist
També et pot
interessar
També et pot
interessar
El més vist