Els operaris encara treballen —ho fan des de finals de juliol— en la construcció d’un dels murs de la ronda de Dalt, que ha de servir per cobrir el tram que va de la Vall d’Hebron a Vallcarca. De moment, la reducció de tres a dos els carrils no ha afectat greument la circulació, però caldrà veure la situació aquest dilluns, el primer del setembre.

Algunes altres actuacions rellevants d’aquests mesos —n’hi ha hagut més d’un centenar— han passat per la pavimentació de vies importants com la Gran Via, les rondes o l’avinguda Meridiana en el tram comprès entre Fabra i Puig i Rio de Janeiro. De fet, en aquesta última s’ha incorporat un nou carril per als autobusos i s’ha reduït l’amplada dels carrils per als cotxes, amb la intenció d’obligar-los a circular a menys velocitat.

A part d’aquesta novetat, quan els els conductors tornin també es trobaran 11 carrils bici nous. Destaca el del passeig de Sant Joan, que s’ha traslladat de la zona de vianants a la calçada, mentre que d’altres, com el del carrer de París encara estan per enllestir i el de Sardenya ja està a punt per ser estrenat.